דברים שאנשים מוכנים לעשות בשביל חמישה דולר...

הכל בשקל – גירסת האון-ליין

יש אנשים שמוכנים לעשות בשבילכם הכל – בחמישה דולר. ויש להם גם אתר: www.fiverr.com.

אתר מדליק, שבו יכול כל גולש להציע כל שירות שעולה על דעתו – במחיר אחיד וקבוע: חמישה דולר בלבד.

תמצאו שם גולשים שמוכנים לכתוב, להלחין ולהקליט שיר אהבה עבור אהוב ליבכם, תמצאו שם מי שיבנה לכם בלוג, מישהו שיפתור לכם בעיות תכנות באתר, גולש שיכתוב את כתובת האתר שלכם על זרועו ויסתובב כך שבוע שלם בסנט לואיס, תמצאו שם גולשים שמוכנים להמליץ על דף האוהדים שלכם בפייסבוק ל-10,000 האוהדים שלהם, או לתת לכם רשימה של כל המסעדות השוות במלזיה, יש מישהי שמוכנה להיות העוזרת האישית שלך: לענות למיילים, להתקשר לאנשים, לקבוע פגישות, וכו… בקיצור כל שירות שהעליתם על דעתכם – ובעיקר כאלה שלא העליתם על דעתכם – באתר אחד.

רוב נותני השירות (אבל לא רק) באים ממדינות עולם שלישי, שם שכר של חמישה דולר הוא שכר מכובד, ואם אפשר להציע כשרון או מיומנות במחיר שהוא זול במיוחד לרוכש, משתלם – ואינו עולה מאומה לנותן – הרי שכולם יוצאים נשכרים.

ניסיתי חלק מהשירותים שם, והאמת – חלקם ממש שווים ויעילים, וחלקם חסרי טעם ואינם מספקים את הסחורה בדרך בה הם היו אמורים לעשות זאת. אבל, היי – זה רק חמישה דולר, אז מה אכפת לכם. תנסו.

עכשיו, הבה נסתכל על זה מהצד השני: מה אתם הייתם מוכנים לעשות עבור חמישה דולר? לצייץ משהו ל-3,000 העוקבים שלכם בטוויטר? להמליץ על מלון זול ונקי בתל-אביב? לצייר קריקטורה מתמונה שתקבלו במייל? או שאולי אנחנו, הישראלים לא מוכנים להזיז את הת#* בשביל חמישה דולר?

2 תגובות
  1. יובל אומר:

    פרסמתי לפני כמה שבועות שאני מוכן לשים פתק בכותל תמורת 5$ :-)
    בנתיים קיבלתי פניה אחת בלבד.

    הזמנתי משם לוגו, קיבלתי אחלה שירות.

    אתר מדליק בהחלט

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *