מדיניות הפרטיות באתר "י׳ קורן"

כתנאי לשימוש באתר "י׳ קורן" yudkoren.co.il עליך להסכים לתנאים אלה. בשימוש באתר "י׳ קורן" את/ה מביע/ה את הסכמתך לתנאים. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות תנאים אלה מעת לעת, להוסיף עליהם או לגרוע מהם, ביחס לאתר כולו, לחלקו, למאפיין שלו (feature) או ליישום (application).

פרטיות

י׳ קורן יהיה רשאי להשתמש בפרטים שנמסרו על ידיך במהלך שימושך באתר זה ובמידע שייאסף על ידו לעניין דפוסי השימוש שלך באתר זה, באמצעות מעקב אחר פעילותך באתר זה, בכפוף להוראות תנאי שימוש אלה והוראות החוק.

י׳ קורן יעשה שימוש בפרטים הנמסרים על ידיך במסגרת הצטרפותך לאתר זה בהתאם להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981, ובהצטרפותך לאתר זה אתה נותן הסכמתך לשימוש זה.

י׳ קורן רשאי להשתמש בפרטים שתמסור/רי באתר י׳ קורן – ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש באתר- לצורך שיפור השירותים שהוא מציע, ליצירת הקשר אתך (במקרה הצורך) או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים. מידע זה לא יזהה אותך אישית.

האתר עושה שימוש בקבצי ״עוגיות״ (Cookies) כולל עוגיות של צד שלישי, כדי לאסוף מידע אנונימי על הגולשים באתר, לצרכי ייעול השירות.

דיוור

בגלישה באתר זה, אתה נותן את הסכמתך המלאה לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני, בהודעות טקסט או בווטסאפ – מידע פרסומי, בין אם מידע שאנו נפרסם ובין אם מידע שהתקבל לצורך משלוח מידי מפרסמים אחרים.

אתה מסכים ומאשר לקבל הודעות ללא המילה ״פרסומת״ בכותרת או בגוף ההודעה. בכל רגע תוכל להסיר את עצמך מרשימת התפוצה על-ידי לחיצה על קישור ההסרה שבתחתית כל הודעת אימייל, או השבה להודעות טקסט או ווטסאפ עם המילה ״הסר״ מהכתובת אליה קיבלת את ההודעה.