קמפיין ביפר | י׳ קורן

שידורי המהפכה

בכל מהפכה יש קורבנות

מהפכת ה-CD הרגה את הקסטות והתקליטים, נגני ה-MP3 קברו את ה-CD, אך חוסלו ע״י הסמארטפונים ושירותי הסטרימינג.

תעשיית מפות הדרכים המודפסות הושמדה ע״י מכשירי ניווט ה-GPS, ואלה חוסלו ע״י מהפכת ה-Waze.

ובכל מהפכה שכזו, יש אלפי מפעלים וחברות בעולם שנסגרים, ומאות אלפי עובדים שהולכים הביתה, או ממשיכים הלאה, לתעשיה אחרת, שתעלם גם היא בבוא העת.

— — —

בשנות התשעים היה לנו ביפר (זוכרים? אתם כנראה ״ותיקים״). בעלי מקצוע שרצו להיות בזמינות מוחלטת (עיתונאים, רופאים, ואפילו אינסטלטורים) החזיקו בכיס, או על החגורה מכשיר ביפר שהיה מצפצף בכל פעם שמישהו חיפש אותם והשאיר להם הודעה.

כשהפציע הטלפון הסלולרי, וכולנו הפכנו פתאום זמינים 24 שעות ביממה, חיפשו מחדש אנשי חברת ביפר את ההצדקה לקיומם.

וכשבניתי את קמפיין הפרסום לביפר, חיפשנו את יתרון הביפר על פני הסלולרי (אתגר לא פשוט).

וכשהטלפון הסלולרי היה …פשוט טלפון (עוד לא סמאטפון), וכשעוד לא היה SMS, טרם הומצא הווטסאפ ואף אחד עוד לא חלם אפילו על וי כחול – מצאנו את היתרון האחרון של הביפר: החופש להיות לא זמין!

כלומר – לדעת מיד כשמחפשים אותך, אבל להגיב רק כשנוח לך.

הנה שניים מהסרטונים שכתבתי באותו קמפיין הפרסום.

אגב, אם תקשיבו היטב בסרטון השני, תוכלו לשמוע אותי מעבר לקו הטלפון.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *