NLP society

NLP – הכוח הסודי שיעזור לך לעשות… הכל, בעצם!

תארו לעצמכם שמישהו היה מלמד אותכם איך לגרום לאנשים (לכל אחד, גם לעצמכם) לעשות בקלות ובמהירות כל-דבר – גם ובעיקר דברים קשים ו"בלתי אפשריים": להיות חרוץ ומסודר יותר, להפסיק לעשן או לאכול מתוקים, ללמוד במהירות שפה חדשה, לקנות מכם את המוצר שלכם, להתחיל להאמין ברעיון מסוים… כל דבר.

אז זהו, שיש כזה דבר והוא נקרא NLP.

מה זה NLP? הרבה אנשים מסבירים מה זה NLP בהרבה דרכים, אז אני אנסה להסביר את זה בדרך הפשוטה ביותר (לדעתי..).

NLP – ראשי תיבות של Nuero Linguistic Programing – הוא ענף חדש יחסית (מתחילת שנות ה-70) של הפסיכולוגיה, העוסק באפשרות לפנות ישירות לתת המודע שבמוח האנושי, תוך כדי מעקף של חסמים והתנגדויות טבעיות – ולהשפיע על ההתנהגות האישית באמצעות שפה (מילולית, ולא מילולית).

עם השנים התפתח ענף ה-NLP לכיוונים שונים:

  • תרפואטי – טיפול בהתמכרויות, שיקום מטראומות, ריפוי פוביות וחרדות, וכו'
  • אימון – שיפור עצמי, העצמה אישית, שינוי הרגלים, וכו',
  • עסקי – השפעה, משא ומתן, ניהול, הובלה ומנהיגות, וכו'
  • וכמובן שיווק (התחום שאותי הכי מרתק) – השפעה, שכנוע, פרסום, הטמעת מסרים, שינוי הרגלים והתנהגות צרכנית, וכו'.

יש בישראל מספר בתי-ספר ומאמנים המלמדים NLP, בד"כ מדובר בקורס הנמשך חודשים מספר ובסופו מקבלים הבוגרים את התואר (והתעודה) של NLP Practitioner – כלומר 'מוסמך לעסוק ב-NLP".

NLP society

NLP society

אם קראת את הפוסט הזה עד כאן, סימן שהנושא הזה באמת מעניין אותך. אם כך הרשה (או הרשי) לי לספר לך על הזדמנות מיוחדת וחד פעמית להצטרף לעולם הקסום של NLP:

בדצמבר הקרוב מגיע לישראל המאסטר-טריינר מס' 1 בעולם ללמד NLP כאן, בישראל. מדובר במתאוש גרז'ניאק (בגוגל: Mateusz Grzesiak) המורה הידוע והמבוקש ביותר בעולם. הוא למד אצל ריצ'ארד בנדלר – מייסד תורת ה-NLP – ומלמד לצידו. הוא מדריך ומלמד מאמנים, פסיכולוגים, פוליטיקאים ואנשי עסקים בכל העולם (הוא בעצמו פסיכולוג מפורסם ופורץ דרך), הוא מפתח מודלים וטכניקות חדשניות ב-NLP… בקיצור – אם ללמוד NLP – אז זה המורה ללמוד ממנו. (אה – הוא גם בחור צעיר ומדליק שכיף ללמוד ממנו…)

כאמור בדצמבר הוא מגיע לישראל ובמהלך חנוכה, הוא יעביר כאן קורס מרוכז ומסיבי של NLP (שבוע של ימים רצופים מהבוקר עד הערב). בוגרי הקורס הספציפי הזה יקבלו תעודת הסמכה, חתומה ע"י ריצ'ארד בנדלר, מייסד ה-NLP – תעודה המוכרת בכל העולם.

הנה קישור לאתר של הקורס

אני ממליץ לכל אחד שרוצה לשפר את מקצועיותו, את חייו, ואת עצמו – להצטרף לקורס. אני מניח שמספר המקומות באולם מוגבל – כדאי להזדרז ולרוץ להירשם.

ממליץ בחום!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *