חדש ב-Google AdWords: תצוגה מקדימה לדף הנחיתה – מתוך המודעה
תוספת חדשה ל-Google AdWords:
תצוגה מקדימה לדפי הנחיתה אליהם מובילות המודעות – היישר מתוך המודעות בדף החיפוש.
מהיום, כאשר אנו מחפשים בגוגל, וגוגל מציג לנו מודעות AdWords, אין צורך ללחוץ על המודעות כדי לראות את דפי הנחיתה. לחיצה על צלמית הזכוכית המגדלת הקטנה שליד כל מודעה – תציג חלונית תצוגה מקדימה של דף הנחיתה. אם אהבנו מה שראינו, נוכל כמובן ללחוץ על המודעה ולעבור אל דף הנחיתה עצמו.
התצוגה המקדימה לדף הנחיתה, מגדילה את חשיבותו של העיצוב השיווקי – עיצוב תומך מסר של דף הנחיתה.
מחקרים מראים כי גולש קובע את עמדתו על דף אינטרנט ב-0.2 שנית הראשונות שלו בדף (כן, שתי עשיריות שניה) – עוד לפני שקרא מילה אחת בדף. עכשיו, בעידן התצוגה המקדימה למודעות Google AdWords, הגולש יכול לראות הצצה חטופה בדף ולהתרשם ממראהו, מבלי להיכנס לטקסטים. הצצה זו קובעת האם הגולש ירצה בכלל להיכנס לדף ולהמשיך לקרוא בו. מעתה נצטרך להשקיע יותר בעיצוב ברור, קריא ומסידר של הדף, שיתמוך במסר השיווקי ויוביל להמרה.
כדי ללמוד עוד על עיצוב שיווקי נכון וטקסט שכנועי ומניע לדף הנחיתה – קרא על סודות הכתיבה השכנועית.
מעניין,
אין ספק שזה ישפיע על ה-CTRים.
צריך לחשוב על זה כבר שמעצבים ובונים את דף הנחיתה.
יובל, זה היה נכון תמיד, אבל משום-מה הרבה בעלי עסקים ואתרים עדיין לא ממש מבינים את משמעות העיצוב השיווקי (להבדיל מעיצוב שאר האתר…)
היי
כיצד מפעילים את התצוגה המקדימה, כרגע אני רואה אותה רק בקידום האורגני ?
ירון, אי אפשר להפעיל את זה. גוגל יכניסו את זה בהדרגה לכל המשתמשים…
אין ספק שעיצוב שיווקי זה כלי המפתח. לצערי יש עדיין חברות או בעלי עסקים שנותנים לחובבנים לעצב להם דפי נחיתה ב150 שקלים בשביל לחסוך בעלויות, והחיסכון הזה עולה להם ביוקר.
יש דברים שלפעמים אני נתקל בהם, אני לא מאמין שבכלל שילמו על זה כסף. אבל יש גם את אלה שלא מבינים שעיצוב דפי נחיתה ללא חשיבה שיווקית מקדימה. העיקר לומר, "זה יפה".
צריך לשלוח אותם לקורס של יוד :)
הסטיסטיקות של זמן באתר לא השתנו גם היום …