הניוזלטר הראשון לשנת 2015 - מר קום | י' קורן

שנה טובה (אוטוטו…)

כששנת 2014 הולכת ומסתיימת לה, ושנת 2015 כבר בפתח, כולם מסכמים את השנה שחלפה.
אני מעדיף להסתכל קדימה ולסקר את השנה שתבוא. בניוזלטר החדש שלי הכנתי לקט של תחזיות לשנת 2015 בתחומי השיווק, הפרסום, האינטרנט, הסלולר, ועוד.
אם את (או אתה) עדיין לא רשום ברשימת החברים שלי ועדיין לא מקבל את הניוזלטר שלי – אני מזמין אותך להירשם בטופס שכאן, מתחת.
לקראת השנה החדשה, גם שיפצתי את הבלוג שלי וריעננתי את העיצוב שלו (מה דעתכם?).


 

1 תגובה
  1. הבלתי רגילה says:

    שלום לך י' קורן!
    נפגשנו לפני כמה ימים (ללא ידיעתך) ביוטיוב – והנה אנחנו נפגשים שנית.
    רציתי לומר לך שאהבתי את המושג 'כתיבה שכנועית'. אני מאמינה
    שכדי להפוך להיות מוביל בתחומך אתה צריך להמציא את התחום מחדש –
    במקום לשחות בבריכה מרובת שחיינים שכולם נשמעים אותו דבר.
    והדרך הכי טובה לעשות את זה היא להטביע מושגים חדשים.
    אז כתיבה שכנועית במקום כתיבה שיווקית – אהבתי!

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>