YouTube פרסום קל, פשוט - ומשתלם

פרסום ב-YouTube באמצעות סרטוני וידאו (כמו החברות הגדולות)

כולנו מכירים את הפרסומות ב-YouTube שמוקרנות לפני (כמעט) כל וידאו שאנחנו מבקשים לצפות. בעלי עסקים מעטים יודעים כי גם הם יכולים להקרין בקלות את הפרסומת שלהם ב-YouTube – וזה ממש לא יקר! זה אפילו זול יותר מפרסום ״רגיל״ בפייסבוק או ב-Google AdWorsds.

למעשה, Google AdWorsds מאפשר לנו לפרסם ב-YouTube בקלות ובמהירות.

למה YouTube?

YouTube הוא אתר הוידאו הגדול בעולם, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, והאתר השלישי בעולם – אחרי גוגל ופייסבוק.

YouTube נרכש ע״י גוגל באוקטובר 2006, ומאז מהווה חלק משמעותי ביותר ברשימת הנכסים של גוגל (או יתר נכון של ׳אלפבית׳ – תאגיד הענק שמפעיל את גוגל, YouTube ושאר הנכסים ברשת).

הנה קצת סטטיסטיקה על YouTube שאולי לא ידעת:

  • ל-YouTube יש יותר ממיליארד משתמשים בעולם – כמעט שליש מכל המשתמשים באינטרנט.
  • שעות הצפייה ב-Youtube מסתכמות בכל יום במאות מיליונים, ומספר הצפיות בחודש – כ-6 מיליארדים.
  • יותר אנשים צופים ב-YouTube בכלל – ובמכשירים ניידים בפרט – בהשוואה לכל רשת כבלים בארה"ב.
  • זמן הצפיה ב-YouTube גדל ב-50% יחסית לשנה הקודמת – ומתמיד בכך בעקביות כבר 3 שנים.
  • מספר האנשים שצפו ב-YouTube בכל יום גדל ב-40% בהשוואה לשנה הקודמת מאז מרץ 2014.
  • 80% מהצפיות ב-YouTube הן מחוץ לארה"ב.
  • המשתמשים שנכנסים ל-YouTube נשארים לצפות בסרטונים לאורך זמן רב יותר בכל כניסה. כיום הם נשארים ליותר מ-40 דקות במכשירים ניידים, וזו עלייה של יותר מ-50% בהשוואה לשנה הקודמת.
  • מספר שעות הצפייה בסרטונים במכשירים ניידים גדל ב-100% בהשוואה לשנה הקודמת.
  • יותר ממחצית הצפיות ב-YouTube מגיעות ממכשירים ניידים.
  • בכל דקה מועלות ל-YouTube למעלה מ-100 שעות תוכן.

בוא ללמוד איך לפרסם ב-GOOGLE ADWORDS - וב-YOUTUBE

רוצה לדעת איך לפרסם את העסק שלך בקלות (ובזול) ב-YouTube – קרא את המדריך AdWords Secrets – המדריך הראשון והיחיד בעברית לפרסום יעיל ומשתלם ב-Google AdWords, שכולל עכשיו פרק חדש ומעודכן על פרסום באמצעות וידאו ב-YouTube.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>