אם ההודעה משובשת, או שאינך יכול לקרוא - לחץ כאן
like Like tweet Tweet forward Forward
מרקום - ניוזלטר על שיווק ופרסום באינטרנט
מזל טוב

השקה //מר-קום - הניוזלטר

ידידי, אני שמח, גאה ונרגש להכריז על השקת הניוזלטר החדש שלי: 'מר-קום | ניוזלטר על שיווק ועל פרסום באינטרנט'. כאן נדבר על כל מה שחם בשיווק ובפרסום - גם באינטרנט, וגם בעולם האמיתי. כל מה שקרה החודש בתחום. על מה מדברים היום - ועל מה ידברו מחר. על החיבור בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה, בין השפעה לשכנוע. כדי לקבל את הניוזלטרים הבאים לתיבת המייל שלכם - יש להירשם כאן.

קרא עוד
 

כדי ליהנות במלואו מהניוזלטר המגיע במייל, ולראות את התמונות המשולבות בו - מומלץ ללחוץ על האפשרות 'הצג תמונות', או ,'טען תמונות', או ‪'Display Images'‬, או ‪'Download Images'‬ המופיעה בתכנת המייל - מעל להודעה.

הטיים ליין של פייסבוק מתעורר לחיים

פייסבוק // חיים בסרט

פייסבוק השיקו לא מכבר את ה'טיים-ליין' - או: 'ציר הזמן' - ממשק ויזואלי המציג את פעילות המשתמש בצורה כרונולוגית מרגע זה אחורה - עד לידתו (כך על-פי פייסבוק...). ב-29 בפברואר (כן, יש כזה תאריך השנה) תשיק פייסבוק את ציר הזמן גם לדפי עסק. בינתיים, הנה אתר המאפשר יצירת סרט וידאו מדליק מציר הזמן שלכם וכולל את התמונות, הסרטונים, והמיקומים שלכם, והכל - לצלילי מוסיקה לבחירתכם. מדליק.

קרא עוד
גוגל ופרטיות? הצחקתם אותי.

חידושים בגוגל // פרטיות?

ב-1 במרץ נכנסת לתוקפה מדיניות הפרטיות החדשה של גוגל. המדיניות החדשה מאגדת את כל שירותי גוגל (מנוע החיפוש גוגל, יוטיוב, גוגל אדוורדס, גוגל אדסנס, גוגל תרגום, גוגל מפות, גוגל ארץ, גוגל טרנדס, ועוד...) תחת מסמך מדיניות אחד. גוגל טוענים - איך לא - שזה למעננו. מעכשיו גוגל יוכלו - באופן חוקי - להצליב עלינו מידע בין כל השירותים שלהם (כאילו שהם לא עשו את זה עד עכשיו...) כדאי לקרוא - ולדעת ממה להיזהר.

קרא עוד

QR - הטרנד החם בפרסומות מודפסות

כולנו כבר ראינו אותו, כולנו כבר נתקלנו בו בכל מקום: במודעות בעיתונים, בשלטי חוצות, על חלונות ראווה, ואפילו בגרפיטי. קוד ה-QR (ראשי תיבות של Quick Respond) מאפשר סריקה בסמארט-פון או בטאבלט, ו"קפיצה" ישירה לאתר אינטרנט, לכתובת מייל, ל-SMS או למידע טקסטואלי. מסתבר שבארצות הברית, 88% מכל המודעות במגזינים משתמשות ב-QR. האם אתם משתמשים ב-QR במודעות המודפסות שלכם?

קרא עוד
QR

צרכנים מעדיפים מותגים שמקרינים צחוק ושמחה. גם אתם.

 

מחקרים מוכיחים שצרכנים מעדיפים מותגים שמשדרים שמחה. המציאות מאששת את תוצאות המחקרים: החודש פרסמתי בבלוג שלי שתי בדיחות שעסקו בכוחה של הכתיבה השיווקית (בדיחה אחת כאן, ובדיחה נוספת כאן). שתי הבדיחות הנ"ל הכניסו לבלוג שלי אלפי קוראים, והיו הפוסטים הנקראים ביותר בכל הזמנים בבלוג שלי. לכל בדיחה היה מוסר השכל חשוב שכדאי ללמוד ממנו.
חוץ משתי הבדיחות, פרסמתי גם סרטון מרגש ומעורר השראה על כתיבה שיווקית. מומלץ לצפות.

קרא עוד

שירות חדש // כתיבה שיווקית ושכנועית לאתרי אינטרנט ודפי נחיתה

 
טקסטור - כתיבה שיווקית שכנועית

אם אתם מרגישים שאתר האינטרנט שלכם לא מביא לכם מספיק לקוחות, או אם דפי הנחיתה והמכירה שלכם - לא מצליחים לשכנע את הלקוחות שלכם לפנות אליכם ולקנות מכם - כנראה שאתם צריכים לשדרג את המסרים השיווקיים שלכם באתר, ולהפוך אותם למשכנעים ויעילים יותר.
Textor - שירות חדש יעמיד לרשותכם נבחרת של מומחי כתיבה שכנועית, יועצי שיווק, ומומחי פרסום בעלי נסיון, שיעזור לכם להפוך את האתר שלכם לכלי שיווק ומכירות יעיל. כדאי לנסות - זאת השקעה שתחזיר את עצמה במהירות.

קרא עוד
בדיוק הטעם שלך

קמעונאות בטעם שלך

פרסונליזציה - זה הטרנד החם של 2012. הצרכן יוכל לבחור לו מוצר, לשנות ולהרכיב אותו כרצונו, ובעצם ליצור מוצר חדש שאין שני לו - בדיוק לפי טעמו. הרחיק לכת המותג uFlavor שמאפשר לכל גולש להרכיב משקה קל בדיוק בטעם שלו - ולשתף את כולם, כמובן.

קרא עוד
 קוף אחרי בנאדם

פרסומות הסופרבול של כל הזמנים

הסופר-בול האמריקאי הוא כבר מזמן לא רק אירוע הספורט הגדול והנחשב בעולם. עשרות מיליוני צופים, הופכים אותו גם גם (אם לא בעיקר) לאירוע השיווק והפרסום הגדול בעולם. קבלו את 12 הפרסומות המפורסמות ביותר ששודרו במהלך הסופר-בול - כולן הפכו לקלאסיקה ולקאלט.

קרא עוד

הזדמנות אחרונה // ההרצאה 'אומנות דפי הנחיתה'

 
אומנות דפי הנחיתה- הזדמנות אחרונה

ב-22 במרץ, תתקיים ההרצאה המצליחה 'אומנות דפי הנחיתה' - קורס מרוכז בכתיבה שכנועית אפקטיבית, עם התמקדות בדפי נחיתה ודפי מכירה באינטרנט. ההרצאה היא למעשה קורס אינטנסיבי בן כ-5 שעות המלמד את כל סודות הכתיבה השכנועית. הקורס מעניק כלים מעשיים וקלים לביצוע, שתוצאותיהם מורגשות מיידית! זו תהיה הפעם האחרונה בה מתקיימת ההרצאה. למי שטרם השתתף - מומלץ להזדרז, זו ההזדמנות האחרונה, והמקומות יחטפו במהירות - לא לפספס.

קרא עוד

נהנית? ספר לחבריך...

 

אהבתם את הניוזלטר? אם כן - אשמח אם תשתפו אותו עם חבריכם. תוכלו לשלוח לחבריכם לינק לניוזלטר - או אפילו יותר טוב: תוכלו לשלוח את חבריכם ישירות לדף ההרשמה לניוזלטר. חברים רשומים יקבלו את הניוזלטר לתיבת המייל שלהם (אל דאגה, תוכלו להתנתק מתי שתרצו ...אבל לא תרצו.)

קרא עוד