סוד ההנחה המוקדמת – איך 'להתגנב' לתת-מודע?
כששואלים אותי תמיד, איך זה שהטקסטים שלי כל כך סוחפים וכל כך משכנעים – אני מציג את הסרטון הזה.
הוידאו הזה מציג את אחד הכלים שאני הכי אוהב בכתיבה שכנועית מתקדמת (ועכשיו אני חולק אותו אתכם…), אגב, הסרטון הזה צולם ללא שימוש בחומרים אסורים, והסיבה שהעיניים שלי קצת אדומות היא מפני שצילמתי אותו ב-02:00 לפנות בוקר… בשבילכם.
(ואגב, כשאני מזכיר 'הנחה', אני ממש לא מתכוון להנחה כספית. צפו ותבינו…)
רוצה לדעת עוד על כתיבה שכנועית? רוצה לדעת איך לשכנע לקוחות לפנות אליך ולקנות ממך? אני מזמין אותך לבקר באתר הקורס לכתיבה שכנועית 'אומנות דפי הנחיתה'.
כל הפרטים על הסמינר לסודות הכתיבה השכנועית – כאן!
כשתלמד איך להפוך גולשים באתר שלך – ללקוחות, תצטער שלא עשית את זה קודם.
(כי עכשיו זה האחר-כך של מקודם).
סרטון נהדר! כיצד ניתן לשלב את הטכניקה באופן ויזואלי? האם אפשר לגרום להנחה מוקדמת גם באמצעות וידאו?
בודאי, קובי.
קודם כל, זכור שגם לסרטון וידאו יש מימד מילולי טקסטואלי…
אהבתי (:
נותר לי רק להניח כמה זה יותר מ 50% , בסדנא תגלה ?
מקסים! תודה הישכלתי…
מדהים כתמיד. אהבתי (:
דפנה.
אתה פשוט אלוף אין מה להגיד.
תודה
מעולה! תודה רבה על הסרטון הזה,
קיבלתי המון ערך (ותחום ההתמחות שלי זה תת המודע אז זה לא פשוט לחדש לי…).
תודה!
כשמוסרים לך מידע, ומגבים את הטענה ב"כולם אומרים, כולם יודעים, כולם חושבים וכדומה, זה מרמז שלמוסר המידע אין ביסוס עובדתי, וכנראה גם נוטה להפיץ דברי רכילות. לכן קרוב לודאי שדבריו לא אמינים.
כן, כולם אומרים את זה…
תודה על הסרטון המלמד ומפרש,
וכן אני מודה שעניין אותי המתכון שלך.
המשך לתרום ולחשוף רזים
לקידום עסקים
ואזכור לך
זאת ליום
שאחרי "המבול"
הייתי בהרצאה "אומנות דפי הנחיתה" (מחזור ראשון). יש הרבה מה ללמוד מ- יוד על הדרך בה כותבים דפי נחיתה שממירים.
מומלץ ביותר, מר קורן שופע מידע על תוכן ושימוש בו באתרים. וגם הבלוג שלו משופע בחומר מעניין.
אוי י' קורן..
מה יהיה בשיעור הבא? איך לעקוף את מנגנוני הזהירות ולכייס לקוח?
יש טכניקה ויש אתיקה.
חבל שאתה בוחר להפיץ אתיקה מהסוג הזה.
או שאולי בהפוך על הפוך אתה עושה טוב, שאנשים יתחילו לשים לב למסרים מילוליים באשר הם.
מילוליים? למה רק מילוליים?
רונית, אם את חושבת שאת האדון הבלעדי על המוח שלך… תחשבי שוב.
כמעט כל דעה, עמדה ואמונה (חברתית, שיווקית, פוליטית, וכו') שגיבשת או אימצת – מגיל 0 – נעשתה באינטרס של מישהו חיצוני.
לא שזה רע. העמדות והדעות שהורייך נטעו בך לאורך השנים נועדו כנראה לעזור לך, להגן עלייך ולקדם אותך. אבל הם לא היחידים…
רק שברי אחוזים בודדים מדעותייך ועמדותייך הם "עצמאיים".
ולמה רק מילוליים? מה עם שפת גוף? מה עם מסרים ויזואליים, אודיטוריים, קינסטטיים? מה עם תחושות ורגשות?
וזה לא רק לרעה. תלמדי איך להשפיע ולשכנע את סובביך, משפחתך וחבריך – ותעשי טוב לסביבתך.
אבל… תהיי מודעת לכוח ההשפעה החיצונית.
מעניין, מסקרן, ואני מקווה שמתישהו גם יסתנכרן עם הלו"ז שלי
בברכת בריאות פעילה, רון
תודה על הטיפים שלך
כל טיפ פיצוץ
אין ספק שיש הרבה מה ללמוד ממך
בועז
אהבתי את השיטה י'.
באמת שותל את זה בתור עובדה מוצקת.
כשאתה מסביר בפעם השניה על איך החדרת את המשפט
יצא לך – 50% הנחה במקום המרה :)
ולראשון ששאל אם זה עובד בוידאו…הדוגמא היא בוידאו.
אני הייתי רוצה לדעת הפוך, האם זה עובד בטקסט?
People ask us everyday how can we offer it for half the price?
Everybody asks us?
איך מנסחים את זה בטקסט בצורה יעילה?
עדי, לגבי הטעות הקטנה שלי – אתה צודק (נו, טוב. 2 לפנות בוקר…).
וכן – זה עובד בוידאו, בטקסט כתוב, בשיחת מכירה פנים-אל-פנים עם לקוח. זה פשוט עובד – גם בניסוח שהצעת
People ask us everyday how can we offer it for half the price
ממש אהבתי!!
זה מדהים איך מח האדם עובד.
נפלא! מיד לקחתי ויישמתי למשהו חדש שאני עובדת עליו ! תודה על התכנים המצויינים
לא, אני לא רוצה לעקוף את מנגנוני ההגנה ושיקול הדעת של אף אחד. אני אדם עם אתיקה ואני רוצה שכל מי שקונה את המוצר שלי יקנה אותו רק כי כדאי לו.
אני לא נוכל ולא רוצה לגרום לאף אחד לעשות דבר ששיקול דעת יראה לו שהוא לא כדאי!
אל דאגה, יוסי. אף אחד לא יכול לשכנע אף אחד אחר לעשות משהו נגד רצונו!
אפילו לא באמצעות היפנוזה עמוקה.
המטרה של הכלי הזה הוא לאפשר למסר שלך להגיע לתוך מוחו של השומע מבלי להיחסם.
אם הוא לא צריך את המוצר שלך – הוא לא יקנה ממך.
ענק, אשתמש בזה.
תודה
גיא הרדוף
היי י.
מעולה תודה!
תמיד כששואלים אותי "איך אתה מעלה כ"כ הרבה סרטונים ליוטיוב, ובהפרשי זמן כל כך קצרים, ואפילו 4 סרטונים ביום?
מה אתה לא מפחד מהמצלמה?"
אני עונה לכולם את אותה התשובה: "אני יוצר סרטוני וידאו בלי להצטלם ובלי מצלמה!"
איך זה?
אלי כהן – וידאו טיפ
עוזר לך להפוך את הידע לכסף.
Video-Tips.TV