AdWords Tip

AdWords Tip: איך להרחיב את קהל המטרה בקמפיינים ישראליים

אם אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס קמפיינים בישראל, הנה טיפ קטן וזריז על הדרך להגדיל ולהרחיב (לפעמים אפילו פי שניים ושלושה) את קהל המטרה הישראלי.

אני בטוח שהטיפ הזה יתן לכם גם רעיונות נוספים להרחבה של קהלי מטרה נוספים, גם בקמפיינים אחרים.

17 תגובות
  1. שחר אומר:

    זוהי עצה טובה לבחור אנגלית + עברית בקמפיין, אבל ישנה טעות בצורה שבה הגדרת את ניתוח השפה של המשתמש ע"י גוגל, ניתוח השפה נעשה לא ע"פ שפת הדפדפן ומערכת ההפעלה, אלא ע"י ביצוע חיפוש בגוגל com / il או ע"י חיפוש ב co.il ובחירה ב -"google in English" חיפוש ב com מישראל יחשב כחיפוש באנגלית, חיפוש מ co.il ולחיצה על google in english יחשב כחיפוש באנגלית
    חיפוש ב fr מישראל יחשב כחיפוש בצרפתית וכו'…

  2. י' קורן אומר:

    שחר, אתה צודק, גם הדומיין קובע את חשיפת המודעה לקהל היעד, אבל שפת המערכת ושפת הדפדפן 'חזקים יותר'. תנסה את זה

  3. י' קורן אומר:

    יובל, זהו שאמרתי: כל אחד יוכל למצוא את הרלוונטיות של הטיפ הזה לעצמו.

  4. זאב אומר:

    שלום לך. בהחלט זאת עצה מאוד מאוד שימושית.
    אתה יודע מה אני חושב על גוגל ?
    לעבוד עם גוגל זה כמו לחיות בבית מזכוכית שקופה באמצע כיכר המדינה! מצד אחד יש לך בית, מצד שני, אין ממש פרטיות. אותו דבר בגוגל, מצד אחד יש לך הרבה כלים שגוגל מציע שבהם תוכל לקדם את העסק שלך במיליון אחוז.
    מצד שני גוגל יודע, על פי השירות שאתה משתמש, מי אתה ומה אתה עושה במחשב שלך. כנראה זה המחיר שאנו צריכים לשלם בשביל להצליח לקדם את העסק באינטרנט בעזרת גוגל.

  5. שחר אומר:

    אני עובד עם ווינדוס 7 באנגלית ופייר פוקס באנגלית כאשר אני ניגש ל google co il אני מקבל תוצאות בעברית.

    עוד דוגמה: כנס ל גוגל jp/fr בצע חיפוש של נגיד תקליטן תראה אולי מודעה אחת או שתיים רלוונטיות.

    כנס ל co il תראה את ההרכב המלא של המודעות (כי זה נחשב חיפוש בעברית)
    כנס לcom בצע את אותו חיפוש תראה הרכב חסר של מודעות (כי רוב המפרסמים מסמנים רק עברית בהגדרות קמפיין).

    הניסיון הזה מראה שהדומיין גוגל שבו מחפשים והשפת חיפוש שמוגדרת בגוגל היא זאת שקובעת את אופי חשיפת המודעות באופן דומיננטי יותר ממשתנים אחרים.

  6. י' קורן אומר:

    נכון (וכאן המקום להזכיר גם את כלי התצוגה המקדימה של גוגל אדוורדס: https://adwords.google.com/select/AdTargetingPreviewTool ).
    ובכל זאת – בקמפיינים שלי אני רואה הבדלים משמעותיים בהצגה בין מערכות ווינדוז בעברית ובאנגלית, כאשר כל החיפושים נעשים ב-Google.co.il.
    בכל מקרה, הלקח הוא כשמפרסמים בארץ – סמנו עוד שפות רלוונטיות חוץ מעברית.

  7. אסף הנעמן-הלל אומר:

    אחד ממקורות הידע שלי לגוגל אד וורדס בתחילת הדרך היה הספר שלך, ספר נהדר שעושה המון שכל.
    המלצתי עליו (לינק אפילייט, כמובן ) לרבים מהצוות איתו אני עובד והם נהנו גם כן …

    בכל מקרה יש לך חלק גדול במהפכה השקטה שלנו כאן באינטרנט ועל כך – תודה.

    נהנה מן החומרים שלך …
    כן ירבו

  8. ניר לב אומר:

    תודה על טיפ מצוין.

    מצפה לבאים …. זה תענוג גדול ללמוד ממקצוענים…
    ואתה בהחלט נכנס לקטגוריה הזו …

    ניר לב

  9. ישעיהו ריב אומר:

    שאלה חצי קשורה:

    יוד,

    אני מתלבט ומנסה וריאציות שונות כבר…זמן

    במלים עבריות למהדרין כמו צ'ופצ'יק, ג'קוזי, ג'ומלה, צ'ופר,צ'אט, ג'וב,טאי צ'י,צ'כיה – מכיוון שבאדורדס לא ניתן להשתמש באותו ',
    מה אתה עושה עם מלים כאלה?

    תודה

  10. י' קורן אומר:

    ישעיהו, אני לא בטוח שהמילים הנ"ל הן עבריות למהדרין, אבל לי אין שום בעיה עם הצ'ופצ'יק. איפה נתקלת בבעיה? בטקסט של המודעות?
    ותמיד אתה יכול לנסות גם: צופציק

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *