תוספים למודעות AdWords: מספר טלפון לחיץ ומיקומי מפה

אין ספק ששנת 2010 הייתה שנת הפריצה של שיווק מבוסס מיקום (גיאו-טרגטינג).

אפליקציות סלולאריות כמו Foursquare ו-Facebook Places הולכות ותופסות יותר ויותר נפח שימוש אצל משתמשי הסלולאר, ובעיקר בעלי הסמארטפונים (iPhone, Blackberry, וכו').
אם ניקח בחשבון גם את מחשבי הטאבלט למיניהם (iPad, Samsung Galaxy, וכו') שנכנסו לחיינו בסערה ב-2010, נראה שכמעט בלתי אפשרי להתחמק מהסיכוי להיתקל בשיווק מבוסס מיקום.

Google AdWords הרחבות למודעות / תוספות למודעות

Google AdWords הרחבות למודעות / תוספים למודעות

גם ב-Google AdWords הבינו את זה, והוסיפו למערכת הפרסום תכונות Geo-targeting שמנצלות את יכולות זיהוי המיקום של המשתמש ומקילות על ההתקשרות שלו עם המפרסם, בעל העסק.

כל מפרסם ב-Google AdWords יכול לצרף למודעות הטקסט שלו, את כתובת העסק ואת מספר הטלפון.
כאשר גולש עורך חיפוש בגוגל מהמכשיר הסלולארי שלו, הוא יראה במודעות ה- AdWords תוספת של כתובת בית העסק, וציון המרחק (בקילומטרים) מהמיקום שלו ועד לבית העסק.

אם ילחץ על כתובת העסק, תיפתח מפת גוגל, כאשר מצוין עליה מיקום בית העסק, ויוכל לראות את מסלול ההגעה ממנו לעסק.
בנוסף, יופיע מתחת למודעה מספר הטלפון של העסק. לחיצה עליו – והטלפון הסלולארי שלו יתקשר אל העסק (מחיר הקליק – על חשבון המפרסם. מחיר השיחה – על חשבון המתקשר).
AdWords מאפשרת אפילו למפרסם לקבוע כי לחיצה מטלפון סלולארי תבצע אך ורק התקשרות, ללא יכולת להגיע לאתר או לדף הנחיתה של העסק.

כאשר אנו רואים השנה יותר ויותר חיפושים נערכים ממכשירים סלולארים – אין ספק כי זו דרך נוספת וחדשה לפנות את קהל המטרה שלנו. האם זו דרך יעילה יותר וממירה יותר? ימים יגידו.

= – = – =

כאשר המדריך AdWords Secrets מלמד אותך איך לבנות מודעות מבוססת מיקום, כמו גם בניית מסעות פרסום יעילים וריווחיים לפרסום באינטרנט בצורה פשוטה ומובנת, צעד-אחרי-צעד, בעברית קלה וברורה – כדאי שתרכוש את AdWords Secrets – עוד היום, לפני שהמתחרים שלך יעשו זאת.

1 תגובה

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *