סקירת וידאו: כלי ריגול מתחרים בעברית

לרגל אחרי המתחרים

לרגל אחרי המתחרים

אחרי סקירת הוידאו הקודמת על PPC Bully – כלי ריגול אחרי קמפיינים של מתחרים ב-Google Adwords, עלתה השאלה הבלתי נמנעת: "עברית, הוא יודע?".

אז בחבילת תוכנות הריגול PPC Bully יש גם כלי שיודע לרגל אחרי קמפיינים שהם לא באנגלית (לא רק עברית, גם ערבית, רוסית ועוד שפות).

הכלי הזה נקרא My Bully והעקרון המפעיל אותו דומה. אתם מוזמנם לראות את הסקירה על ריגול מתחרים ב-Google AdWords – בעברית.

6 תגובות
  1. ענת אומר:

    יגאל, כלים נהדרים. השאלה … לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו קדום בתשלום, והרי יש גם תועלת מהקדום האורגני … האם יש כלים דומים גם לבדיקות שקשורות בקידום אורגני?

    תודה

    ענת

  2. י' קורן אומר:

    ענת, על קידום אורגני – בפוסט אחר.
    לגבי קידום בתשלום: אני חושב שאת לא יכולה להרשות לעצמך לא להשתמש בו, בעיקר את האתר שלך הוא העסק שלך.
    (ומי זה יגאל, לעזעזאל?) (-;

  3. ירון אומר:

    י. קורן שלום,
    אומנם תגובה מאוחרת, אך הכלי חסום למשתמשים חדשים. יש המלצה לכלי אחר?
    בתודה מראש.

  4. י' קורן אומר:

    אכן, ירון – הכלי "נסגר" למשתמשים חדשים.
    לא, אני לא מכיר כלי אחר שעושה את זה בעברית…
    צר לי.

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *