אומנות דפי הנחיתה

הדרך הנכונה לשנות את דעתו של הלקוח שלנו

אם אתם רוצים לשנות את דעתו של הלקוח שלכם – תעשו את זה נכון.
אל תלחמו בדעותיו הקיימות, באמונות שלו ובאמיתות בהן הוא מאמין – אלא לכו איתן. לכו עם מה שהוא מאמין בו. אל תהיו נגדו – תהיו איתו.
בסרטון הוידאו הזה [שהוא, למעשה, המשך של הפוסט 'הכוח החזק ביותר בעולם' – כדאי לצפות] אני מסביר איך זה עובד – ונותן דוגמה.

אם את – או אתה – רוצה לדעת איך לגרום ללקוחות לקנות ממך, רוצה לדעת לשכנע גולשים באתר שלך לפנות אליך, רוצה לדעת להשפיע על לקוחות לעשות מה שאתה רוצה שיעשו בשבילך – אתה רוצה להשתתף בסמינר סודות הכתיבה השכנועית הקרוב.

להתראות בסמינר.

אהבת את הפוסט? אשמח לתגובה, ל'לייק' ולשיתוף בפייסבוק.

לאתר הסמינר סודות הכתיבה השכנועיתלהרשמה ולפרטים נוספים.

7 תגובות
  1. מיכאל פינגרוט אומר:

    היי י',

    פוסט מצוין.

    בהסתמך על מה שלימדת בסמינר של אמנות ההשפעה והשכנוע, יצא לי כבר פעמים להשתמש בכלים האלה ("גם אני כמוך..", "כמוך גם הרבה אחרים חשבו.." וכו') וזה הוכיח את עצמו מעל ומעבר בכל המקרים ובתחומים שונים.

    תודה,
    מיכאל

  2. מקדם אתרים אומר:

    נכון מאד, פוסט מצויין.
    אין ספק שהיום שיתוף פעולה מצד הגולש הוא הדבר שהכי קשה להשיג ואם השגת את זה למעשה כבר סיימת 90% מהמכירה.
    תודה…

  3. סבטה אשכנזי אומר:

    אני עכשיו לומדת את כל הנושא הזה בלייב ותמיד בודקת איך לגרום ללקוח בעדינות להבין שאני צודקת במה שאני אומרת.
    כל הנושא הזה מאוד מעניין ומרתק

תגובות סגורות