שלוש שכבות השכנוע | תמונה: avlxyz

שלוש שכבות השכנוע

זה לא רק מה אומרים – זה גם איך אומרים…

כבר למדנו, שבחיים –  חשוב לא רק מה אומרים, אלא גם איך אומרים את זה.

כך גם בשיווק ובפרסום. כל אלמנט שיווקי שלנו – אתר אינטרנט או דף נחיתה, מודעה או עלון, מייל שיווקי או אפילו סרטון וידאו – צריך להיות מורכב משלוש שכבות שונות שבונות יחדיו את עוצמתו של המסר השיווקי. שלוש שכבות אלה, שאני קורא להן 'שלוש שכבות השכנוע' מרכיבות את המסר (מה אומרים) ואת צורת ההעברה שלו (איך אומרים).

כדי ללמוד על 'שלוש שכבות השכנוע' אתם מוזמנים לצפות בסרטון הוידאו שהכנתי לכם (אשמח לתגובות, ואם הסרטון מצא חן בעינכם –  לשיתוף של הסרטון)

אם אהבת את הסרטון ואתה (או את) רוצה ללמוד עוד על סודות הכתיבה השכנועית – בואו לבקר באתר הקורס המיוחד לכתיבה שכנועית 'אומנות דפי הנחיתה' – לפרטים נוספים ולהרשמה.

לאתר הקורס סודות הכתיבה השכנועיתלהרשמה ולפרטים נוספים.

5 תגובות
  1. ישעיהו ריב אומר:

    צרכים, רצונות ופחדי הלקוח שלנו, שמתוך ההבנה שלהם אנחנו בונים את הנתיב להמרה, מלים שיוצרות שכנוע וניסוח שעובד באמת,
    נשמע כמו מה שעושה את ההבדל בין דף שהושקע בו כסף ומאמץ רב לדף שהושקע בו כסף ומאמץ רב וגם מספק את התוצאה הרצויה.
    תודה על המידע המעשיר.

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *