כולם רוצים לשווק באינטרנט | תמונה מאת Karen Roe

שיווק באינטרנט: קורס, וובינר ומפגש חינם

אינדיקציה טובה לכך שתחום מסוים נמצא בפריחתו, היא ריבוי קורסים, סמינרים, בתי-ספר, הדרכות וספרים באותו תחום.

זה בדיוק מה שקורה בתקופה זו לתחום השיווק באינטרנט: בתי ספר, קורסים, ספרי הדרכה וסמינרים צצים ונולדים בכל שבוע וקולטים לתוכם תלמידים חדשים שרוצים להצטרף לתחום או לכאלו שכבר נמצאים בו ורוצים להתמחות ולהעמיק את ידעתם.

היום אני אספר לכם על קורס מקיף ביותר על שיווק באינטרנט, על וובינר חינמי, ועל מפגש חופשי של העוסקים בתחום השיווק באינטרנט.

1. וובינר חינמי – פרסום ב-Google Adwords.

איתי פז, משווק אינטרנט בינלאומי וותיק, יזם וובינר (Web Seminar) שבועי בנושא שיווק באינטרנט והוא מארח בכל שבוע מרצה אורח המדבר ועונה לשאלות – בכל שבוע בנושא אחר. הוובינר הקרוב יערך ביום ד' הקרוב, 21.4.2010 (מיד אחרי יום העצמאות), ואני אתארח בו. הנושא עליו נשוחח יהיה הפרסום ב-Google AdWords. ההשתתפות היא חינם וללא תשלום, אבל צריך להירשם מראש (מספר המקומות מוגבל).

אתם מוזמנים להשתתף, ולשאול שאלות. אפשר להשתתף מכל מחשב המחובר לאינטרנט. הכניסה חופשית וללא תשלום ההרשמה כאן.

2. מפגש חינמי לעוסקים בשיווק באינטרנט

עוד מיזם מבורך של איתי פז: מפגש חודשי של כל המתעניינים בנושא השיווק באינטרנט.

המפגש הוא חופשי וחינמי, ונושא אופי בלתי רשמי. כל מי שמתעניין בנושא (משווקי אינטרנט, משווקי תכניות שותפים, בעלי אתרים המפרסמים ומשווקים באינטרנט, וכו') יכולים להיפגש, לשאול שאלות, לטוות קשרים חדשים ולפגוש פנים אל פנים את החברים מהפייסבוק. המפגש הקרוב נערך ביום ה', 22.4.2010, והוא יערך הפעם בקפה ארומה באוניברסיטת תל-אביב (ליד בית התפוצות). הכניסה חופשית וללא תשלום. ההרשמה כאן.

3. הקורס המקיף ביותר על שיווק באינטרנט.

זהו אולי הקורס המקיף והמעמיק ביותר בנושא שיווק באינטרנט הקיים היום בישראל והיחיד בשיתוף איגוד השיווק הישראלי. בשמו הרשמי "קורס לשילוב טכניקות אינטרנטיות והטמעתן בשיווק המודרני". הקורס מתפרש על פני שמונה מפגשים בני שלוש שעות קדמיות כ"א, ומרצים בו מבכירי המומחים בישראל בתחומי השיווק, פרסם און-ליין, רשתות חברתיות, קידום ושיווק אתרים, מיתוג באינטרנט, וכו' וכולל הסברים והדגמות בפלטפורמות רבות ומגוונות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, לינקדין ועוד ועוד. מפגשי הקורס נערכים באודיטריום בקרייה למדעי הנדסה וטכנולוגיה בתל-אביב. פרטים נוספים והרשמה – כאן.

7 תגובות
  1. אייבי אומר:

    שלום,

    הייתי שמח להבין מה עושה גוגל כאשר
    מפרסמים קמפיין המיועד לרשת החיפוש ולרשת התוכן יחד.

    מהם סדרי העדיפויות אותן הוא נותן?
    מכיוון שזו שיטה לא מומלצת לעבודה
    בייחוד מכיוו שקשה עד בלתי אפשרי לשפר קמפיין העובד כך,
    האם יש על זה בכלל ידע?

    תודה
    אייבי

  2. י' קורן אומר:

    אייבי, קודם כל, אתה מוזמן לשאול את השאלות (הזו ואחרות) בוובינר ביום ד' הקרוב בתשע בערב.
    והתשובה לשאלתך: מייצרים שני קמפיינים נפרדים – אחד לרשת התוכן ואחד לרשת החיפוש.

  3. אייבי אומר:

    י' , תודה.
    התכוונתי לשאול, אם יצרת קמפיין שמכוון לשניהם יחד,
    מה יקבל עדיפות אצל גוגל-
    המיקומים או מונחי החיפוש?

    בהצלחה בוובינר,
    לצערי ביום ובשעה זו אני בפגישה שכבר נקבעה,
    אשמח להקשיב בפעם הבאה.

  4. י' קורן אומר:

    אין כאן עניין של עדיפות כי הרשתות לא אמורות לסתור זו את זו.
    גוגל יציג את שתיהן כמיטב יכולתו.

  5. י' קורן אומר:

    הן פועלות יחד – במקביל, חולקות את אותו תקציב, אותן מילים, אותן מודעות. אבל אין עניין של עדיפות. כל עוד יש תקציב, גוגל יציג את המודעות בשתי הרשתות.

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *