פרסום משולב? מה זה?

פעם, מזמן – הכל היה פשוט יותר. המפרסם היה בוחר לו שניים שלושה ערוצי מדיה, מפרסם בהם – חד-כיוונית – אל הצרכן שלו, ממש "וידבר אלוהים…".‬

‫אבל היום, כשכל אתר אינטרנט ודף פייסבוק הופך לערוץ מדיה עצמאי, וכשכל גולש זב חוטם הופך למפרסם, המותגים חייבים לשמור על כוחם ולהגיע אל הצרכן ממספר כיוונים רב ככל האפשר. הפרסום החדש חייב "לעטוף" את הצרכן, ואין לו ברירה, הוא צריך לדבר עם הצרכן, לא אל הצרכן.‬

‫הנה סרטון מקסים ווירטואוזי שמסביר בפשטות מה זה "פרסום משולב" (Integrated Advertising)‬.

הסרטון הוא יצירה ישראלית, נוצר ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ואגב – הוא צולם כולו ב-One Shot

אהבת? אשמח לשיתוף…

רוצה להישאר מעודכן? כדאי להירשם לרשימת התפוצה.

1 תגובה
  1. יוסי ג'אנה says:

    יפ…
    פרסום משולב חשוב אבל לרוב הדבר מיועד לעסקים ולחברות גדולות שרוצות ויכולות להשקיע במיתוג ופרסום. עסק קטן/בינוני לא יכול להרשות הוצאות מהסוג הזה.

    חברת פרסום מנהלות פרויקטים גדולים. בתי עסק קטנים ובינוניים אינם מסוגלים לעמוד בתקציבי פרסום כאלה.

    המסר ברור, פרסום משולב זאת הדרך הנכונה היום. השאלה זה מי ינהל את כל התהליך וכמה תקציב דורש כל זה.

    לכן לרוב בתי עסק בינוניים ומטה נמנעים מזה עקב חוסר בתקציבי פרסום שכאלה. לכן או שהם עושים זאת בהדרגה בהתאם ליכולת הכלכליות שלהם או לא עושים בכלל.

    תודה על פוסט…

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>