סקירת וידאו: כלי ריגול מתחרים בעברית

לרגל אחרי המתחרים

לרגל אחרי המתחרים

אחרי סקירת הוידאו הקודמת על PPC Bully – כלי ריגול אחרי קמפיינים של מתחרים ב-Google Adwords, עלתה השאלה הבלתי נמנעת: "עברית, הוא יודע?".

אז בחבילת תוכנות הריגול PPC Bully יש גם כלי שיודע לרגל אחרי קמפיינים שהם לא באנגלית (לא רק עברית, גם ערבית, רוסית ועוד שפות).

הכלי הזה נקרא My Bully והעקרון המפעיל אותו דומה. אתם מוזמנם לראות את הסקירה על ריגול מתחרים ב-Google AdWords – בעברית.

6 תגובות
  1. ענת says:

    יגאל, כלים נהדרים. השאלה … לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו קדום בתשלום, והרי יש גם תועלת מהקדום האורגני … האם יש כלים דומים גם לבדיקות שקשורות בקידום אורגני?

    תודה

    ענת

  2. י' קורן says:

    ענת, על קידום אורגני – בפוסט אחר.
    לגבי קידום בתשלום: אני חושב שאת לא יכולה להרשות לעצמך לא להשתמש בו, בעיקר את האתר שלך הוא העסק שלך.
    (ומי זה יגאל, לעזעזאל?) (-;

  3. ירון says:

    י. קורן שלום,
    אומנם תגובה מאוחרת, אך הכלי חסום למשתמשים חדשים. יש המלצה לכלי אחר?
    בתודה מראש.

  4. י' קורן says:

    אכן, ירון – הכלי "נסגר" למשתמשים חדשים.
    לא, אני לא מכיר כלי אחר שעושה את זה בעברית…
    צר לי.

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>