כתיבה שכנועית | איך להקפיץ את הערך של המוצר שלנו – באמצעות מילה קטנה אחת…

הדרך הטובה (והקלה) ביותר לשכנע לקוח פוטנציאלי לרצות לקנות את המוצר שלנו, היא לתת לו את התחושה שלמוצר שלנו יש ערך גבוה יותר. גבוה יותר מהמוצרים המתחרים, גבוה יותר ממה שהוא ציפה למצוא.

בסרטון הוידאו הזה, אני מלמד שיטה פשוטה וקלה לישום מיידי – איך לתת למוצר שלנו יותר ערך (ו-כן, זה ממש ממש פשוט לביצוע).

וזו רק שיטה קלה אחת לשכנע לקוחות לקנות מאיתנו.

בסמינר 'סודות הכתיבה השכנועית' אני מלמד עוד הרבה טכניקות עוצמתיות לגרום ללקוחות לפנות אלינו, לקנות מאיתנו – ולהרגיש שהם עושים את זה מרצון ובשמחה.

רוצה ללמוד את הכוח הסמוי של המילים? את העוצמה השכנועית של טקסט שמניע לקוחות? אני מזמין אותך להצטרף אלי לסמינר 'סודות הכתיבה השכנועית'

את כל הפרטים על הסמינר 'סודות הכתיבה השכנועית' – אפשר למצוא באתר הסמינר.

– – –
אם אהבת את הסרטון אז:

1. כדאי לך לצפות בסרטון 'סוד ההנחה המוקדמת – איך 'להתגנב' לתת מודע?'

2. כדאי לך לשתף חברים בפייסבוק ובטוויטר

12 תגובות
  1. וידאו טיפ - אלי כהן אומר:

    ואו…
    י. הסרטון המדהים הזה פשוט נותן ערך גבוה!
    טריק פשוט ויחד עם זאת, אמצעי יעיל להעלאת ערך מוצרי ההדרכה המיוחדים שלי :)

    אז כמה פעמים? אם לא טעיתי,
    השתמשת בכלי המצויין הזה 21 פעמים.

    תודה!
    אלי כהן – וידאו טיפ ומוצרי מידע
    עוזר לך להפוך את הידע לכסף.

  2. רותם אומר:

    יוד'
    תודה על התזכורת המעולה,
    הייתי אצלך בקורס לפני שנתיים, שהיה אחד מהקורסים המעולים שהשתתפתי בהם. עד היום אני נעזרת בחומרים שחילקת בקורס המדהים כאשר אני כותבת כתיבה שיווקית ושיכנועית.
    ממליצה!
    ביי רותם

  3. שלמה אומר:

    שלום י. קורן

    שאלה

    האם ניתן לכתוב, הקומקום המשובח….
    הקומקום המעולה…..
    הקומקום היוקרתי…..

    כלומר, הוספת מילה מעלת ערך, אך מילה כללית.

    ???

    שלמה

  4. י' קורן אומר:

    כן, אפשרי. אבל זה בזבוז של הטיפ הזה, מפני ש'משובח' הוא לא ממש ערך. תארים כללים כמו משובח, מעולה, מצוין וכו' הם ערכים רכים ומעורפלים. ניתן להשתמש בהם, אבל כדי למצות את העוצמה של הטיפ החשוב הזה כדאי להשתמש בתארים שמגלמים ערכים חדים

  5. עמית אומר:

    מדוע "כתיבה שיכנועית" שגיאת כתיב ותחביר ולא "כתיבה משכנעת"

  6. י' קורן אומר:

    'משכנעת' הוא פועל. 'שכנועית' הוא תואר.
    כמו 'כתיבה שיווקית' ולא 'כתיבה משווקת'.
    'שכנועית' – ע"פ מילון אבן שושן.

  7. אלה אומר:

    המון תודה על הסרטון המדהים!
    רציתי לשאול, איך אפשר לתאר הת השרות שהוא הדרכה/יעוץ?
    כשמדובר על הדרכה להורים להקלה על תינק לא רגוע
    או יעוץ שינה שבסופו כולם ישנים בלילות אבל הז תהליך לא פשוט של שינוי הרגלים?

    תודה מראש,
    אלה

  8. אשר רז אומר:

    יוד המשכנע! כמי שהיה אצלך בסדנאות היעילות לדפי נחיתה ושכנוע – אני רוצה לומר תודה ולהמליץ בחום רב לכל אחד להשתכנע מהסרטונים הנוספים שהנם רק קצה קצהו של ה יוד' – ולהמשיך בלהרשם לסמינר המדליק והשימושי. ד"ש אשר רז

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *