חלפו שנתיים (מי היה מאמין…)

איך הזמן טס | Image by mr.5/4

איך הזמן טס | Image by mr.5/4

לפני כשנתיים – קוראי הותיקים ועוקבי המסורים בוודאי זוכרים – הפכתי את הקורס שלי לכתיבה שכנועית – לקורס און-ליין, והעליתי אותו לאינטרנט. בשנתיים הנ"ל העברתי את הקורס כקורס חי פרונטלי – רק לחברות, לארגונים, ובקבוצות סגורות…
מאז, כמעט בכל שבוע, אני מקבל מייל או שניים, ששואלים אם יש גם בנוסף קורס פרונטלי? אם הקורס ה"חי" יחזור? למה אין קורס אישי? האם הקורס מגיע לירושלים/באר-שבע/אילת/וכו'…

פתאום גיליתי, שבנוסף לכל המון המשתתפים שנרשמו והצטרפו לקורס און-ליין, יש ציבור ענק של אנשים שמעדיפים את ה"מגע האישי", את המפגש האמיתי פנים-אל-פנים. שמעדיפים להיות איתי – באותו זמן ובאותו החדר, שרוצים לשמוע אותי מלמד את סודות הכתיבה השכנועית ב"Live" – חי.

ולא שהם מאותגרים טכנולוגית, חלילה. הם פשוט מעדיפים את זה ככה.

אז לכל אותם חברים שמעדיפים לפגוש אותי פיזית, בעולם האמיתי:

חזרתי (וסליחה על הקלישאה, אבל: בגדול!)

כן, הסמינר ללימוד סודות הכתיבה השכנועית חוזר. יותר גדול, יותר מקיף, יותר מעמיק. ויעסוק לא רק בדפי נחיתה ומכירה, לא רק באתרי אינטרנט, אלא בכל טקסט שיווקי או שכנועי (אונליין ואופליין), אפילו – בשיחת המכירה אחד-על-אחד שלכם.

וכמו שאמר לי משתתף בסמינר, שלמד גם בסדנאות/קורסים/סמינרים לכתיבה שיווקית של קולגות: "עכשיו אני יכול לומר על הסמינר 'סודות הכתיבה השכנועית': אין ספק שזה הסמינר האיכותי ביותר, המעמיק ביותר והרציני ביותר. בערב אחד למדתי הרבה יותר מאשר למדתי בשעות רבות ובמפגשים רבים בסדנאות אחרות. ומה שיותר חשוב: הכל מעשי ביותר וניתן ליישום קל פשוט ומהיר, והתוצאות – מיידיות".

אז הנה אני פונה לכל מי שביקש ושאל: "סמינר סודות הכתיבה השכנועית" חוזר. את כל הפרטים על התוכן המלא, המועד והמקום – אפשר למצוא באתר הסמינר.

מקווה לראות את כולכם בסמינר.

ולכל מי שמתלבט: אם יש רק השקעה אחת שאתה עומד להשקיע השנה בעסק שלך, כדי לפתח אותו, כדי להצמיח אותו וכדי להביא עוד לקוחות חדשים ועוד הכנסות – זו ההשקעה שאתה חייב לעצמך, שאתה חייב לעתיד שלך.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *