י' קורן - הרצאות, סדנאות, ימי עיון

הרצאות, הדרכות, סדנאות, ימי עיון

אני מקיים מגוון רחב של הרצאות, סדנאות וסמינרים בנושאי פרסום ושיווק, השפעה ושכנוע המתבסס על נסיון של למעלה מ-20 שנה בעולם הפרסום, ויצירה של אלפי מסעות פרסום בישראל ובעולם.

בין מגוון ההרצאות, יש הרצאות קלילות, חווייתיות ומשעשעות העוסקות ב'מאחורי הקלעים' של עולם הפרסום ומתאימות לקהל הרחב – לכנסים, אירועי חברה ואירועים פרטיים, ועד לסדנאות וימי עיון מקצועיים המיועדים לקהל מקצועי של אנשי שיווק ופרסום ובהם אני מעניק כלי עבודה עוצמתיים לשימוש מיידי ויומיומי.

כמו כן אני עורך הדרכות אישיות בנושא Google AdWords, וליווי אישי אחד-על-אחד לעסקים בכל כגודל המעוניינים בליווי והדרכה צמודה בנושאי שיווק ופרסום באינטרנט, או בעולם שמחוץ לאינטרנט.

להזמנת הרצאות – צור קשר – או בטלפון 054-4591193


 הרצאות לקהל הרחב

 

י׳ קורן בהרצאה:פרסום – עבודה בעיניים.

מסרים תת הכרתיים בפרסום

מסרים תת הכרתיים בפרסום – וכל שאר הטריקים הסודיים של הפרסומאים, שמשכנעים אותנו לקנות

פרסום – עבודה בעיניים?

מסרים תת הכרתיים בפרסום – וכל שאר הטריקים הסודיים של הפרסומאים, שמשכנעים אותנו לקנות.

הרצאה חווייתית מרתקת ומשעשעת, על מניפולציות וטריקים בהם משתמשים פרסומאים כדי להשפיע ולשכנע, בליווי דוגמאות אמיתיות.

באילו מניפולציות ושיטות נסתרות משתמשים הפרסומאים כדי לשכנע אותנו לקנות, ולמה (כמעט) הכל מתקשר בסוף לסקס?

אם חשבת שאתה מחליט מה לקנות, מתי וכמה …תחשוב שוב.

  • למה ליד כל מכונית בתערוכה, עומדת דוגמנית חתיכה?
  • איך מצפינים מסרים סמויים, שגורמים לנו להיות רעבים וצמאים – בסרטי קולנוע?
  • איך מכפילים מכירות של מסטיקים באמצעות תמונה אחת? ושל כדורים נגד כאב ראש?
  • ״מסרים סמויים״ – מה מיתוס ומה אמת?
  • קולגייט, אורביט, קוקה-קולה, אמזון, פדקס, גוגל, שוופס וכל החברות הגדולות – איך הן ״משחקות״ לנו במוח? מה הם יודעות שאנחנו לא?

ההרצאה משלבת הפעלה (קלה) של הקהל בשתילת מחשבות, קריאת מחשבות, ותעתועי תת-מודע.

הרצאת חובה – בליווי דוגמאות וסרטונים – לכל מי שמושפע מפרסום, ובעיקר – למי שחושב שהוא אינו מושפע. אחרי ההרצאה הזו כבר לא תרשה לאף אחד "לשחק" לך במוח.

אורך ההרצאה: כ-90 דקות
ציוד נדרש: מקרן ומערכת הגברה

המוח והתת מודע

המוח והתת מודע

הרצאה: סודות ההשפעה והשכנוע

מהם הכלים והשיטות בעזרתם נוכל לשכנע בקלות וביעילות אנשים סביבנו.

שכנוע הוא כלי חשוב ומרכזי שמלווה אותנו בכל תחומי חיינו, כל יום, כמעט כל הזמן.
מי שמכיר ושולט בשיטות שכנוע אפקטיביות, יצליח בקלות לשכנע ולהשפיע על סביבתו – לקוחות, בוס, עובדים, קולגות, חברים וכו', ויגיע יותר בקלות ויותר במהירות, לתוצאות הרצויות (עסקיות ואישיות).

"סודות ההשפעה והשכנוע", היא הרצאה מרתקת, המסבירה ומלמדת
את עקרונות השכנוע האוניברסליים ומעניקה מספר כלי שכנוע פשוטים אך עוצמתיים,
ביניהם:

  • איך ניתן ״להתגנב״ לתת המודע של מי שניצב מולנו ולהשפיע עליו ביתר קלות.
  • איך להשתמש בהתנהגות האנושית האוטומטית של כולנו, ככלי שכנוע עוצמתי.
  • איך לגרום למאזין או לקורא לחשוב שהוא רוצה ביוזמתו, את מה שאנחנו מציעים לו
  • איך לדבר ולכתוב באמצעות שימוש במילים, משפטים ותבניות שפה, המקפיצות את פוטנציאל השכנוע.

כלים המשמשים פרסומאים, פוליטיקאים, מומחי משא ומתן ואשפי תעמולה בכל העולם.
את השיטות הנלמדות בהרצאה, ניתן ליישם באופן מיידי (ממש כבר בסיומה!).

ההרצאה משלבת הפעלה (קלה) של הקהל בשתילת מסרים, בקריאת מחשבות ובתעתועי תת-מודע (מי שרוצה כמובן!).

ההרצאה מתאימה לחברות, ארגונים ועסקים, בהם מנהלים ועובדים מנהלים קשרי לקוחות, מעניקים שירות, מובילים צוותי עובדים, מנהלים מכירות וצוותי מכירות, יוצרים ומעבירים מצגות והרצאות, מנהלים משא ומתן ועוד.
אורך ההרצאה: כשעה וחצי (ניתן להתאים את אורך ההרצאה לצורך המזמין)
נדרש: מקרן ומסך

 

 

יצירתיות וקריאטיב – לחשוב בתוך הקופסה

יצירתיות וקריאטיב – לחשוב בתוך הקופסה

יצירתיות וקריאטיב – לחשוב בתוך הקופסה

(הכל מתחיל בחתול)

הרצאה שלא ראית כמוה מעולם! הרצאה קלילה ומשעשעת על יצירתיות, כולל דוגמאות מפתיעות של חשיבה יצירתית בתוך ומחוץ לקופסה ולמה כדאי לפעמים להתחיל הכל בחתול…
למה והאם צריך לצאת – ומתוך איזו קופסה? ומה עושים כש"נתקעים" בתהליכים יצירתיים? (סודות מאחורי הקלעים של צוותי קריאטיב במשרד פרסום)

הרצאה קצרה, מתאבן מענג, מתאימה לשיבוץ בליין-אפ של הרצאות או כחלק מפאנל מרצים.

אורך ההרצאה: 30-45 דקות
ציוד נדרש: מקרן ומערכת הגברה


ימי עיון מקצועיים לקהל מקצועי

 

אומנות דפי הנחיתהסודות הכתיבה השכנועית.

איך להפוך גולש – ללקוח.

סמינר עשיר ומרתק, בו נלמד כיצד לכתוב טקסט שכנועי יעיל שיהפוך מבקרים באתר שלנו – ללקוחות: כל השיטות, הטכניקות, הטיפים והטריקים לבניה של טקסט שכנועי ועיצובו – לדפי נחיתה, לעלונים, לסרטוני וידאו, לניוזלטרים ולמכירה במייל. איך בונים טקסט שכנועי מ-א' ועד ת' (או: מראשיתו ועד תחתיתו): אילו מרכיבים חייבים להיות בכל טקסט, ואילו אלמנטים מסכנים את אחוז ההמרה שלו.

הסמינר הוא קורס פרונטלי, עשיר ואינטנסיבי, הכולל שיטות מעשיות, פשוטות וקלות לביצוע. אורך הסמינר כ-5 שעות.

לפרטים נוספים ולהרשמה להרצאה. להזמנת ההרצאה לחברות ולאירגונים – צור קשר.

.

 

לשלוט במוח של הלקוח

לשלוט במוח של הלקוח | aigarius

קורס: סודות ההשפעה והשכנוע

איך לשכנע כמעט כל אחד – לעשות כמעט כל דבר.

השיטות והטכניקות המתקדמות בעולם, ליצירת תוצאות (עסקיות ואישיות) בקלות וביעילות!

  >  לדעת איך לשכנע אנשים לעשות כמעט כל דבר
  >  לדעת איך להשפיע על לקוחות, קולגות, עובדים וחברים
  >  מהם סודות השכנוע של האנשים החזקים והמשפיעים בעולם?

קורס מרוכז ומעמיק המלמד איך לבנות תהליכי השפעה ושכנוע יעילים באמצעות ארגז כלים מעשיים, הבנוי ממתודות פסיכולוגיות, NLP, תורת המשא ומתן, שפת גוף, תובנות התנהגות צרכנים, שיטות המגיעות מעולם התעמולה והלוחמה הפסיכולוגית, עקרונות שכנוע אוניברסליים מדעיים, שיטות שליטה והשפעה על התת-מודע, ועוד המון כלים פשוטים ללימוד ולשימוש, אבל – מאוד יעילים.

כלי שכנוע אפקטיביים המשמשים פוליטיקאים, מומחי משא ומתן, כוחות הבטחון (מצה״ל ועד ה-CIA), אשפי תעמולה, מומחי לוחמה פסיכולוגית, אומני חושים, מטיפים דתיים ומחזירים בתשובה, וכמובן, אנשי עסקים מנוסים ומצליחים בכל העולם.

סודות ההשפעה והשכנוע הוא קורס מגוון ועשיר – הראשון והיחיד בישראל! – בו ניתן ללמוד שיטות מתקדמות לשכנוע והשפעה שלא נלמדות באף בית ספר, קורס, סמינר או סדנה.

ניתן להתאים את הקורס לצרכי המזמין מבחינת היקף החומר, מספר הפגישות ואורכן.
לפרטים נוספים על הקורס.

להזמנת הקורס לחברות ולאירגונים – צור קשר.

.

 


 

AdWords Tip

AdWords Tip

ליווי והדרכה אישיים ב-Google AdWords

ליווי AdWords אישי, הוא הדרכה האישית – אחד-על-אחד. בהדרכה נוכל ללמוד כל דבר – לבחירתך. נוכל לעבור על קמפיינים קיימים, לשפר, לערוך אופטימיזציה, לתקן טעויות, או אפילו – להתחיל לבנות קמפיין מאפס – צעד צעד.

הפגישה יכולה להתקיים בבית הלקוח (תלוי באיזור) על המחשב האישי שלו, או – במקום 'ניטראלי' ונינוח על הלפטופ שלי.

לליווי אישי, והדרכה אחד-על-אחד – צור קשר.