בגוגל בודקים הוספת שם הדומיין לכותרות Google AdWords

בימים האחרונים אנחנו רואים נסיונות שעורכים בגוגל בשינוי מבנה הכותרות של מודעות Google AdWords.

גוגל מוסיפים את כתובת הדומיין לכותרת המודעה, כאשר היא מופרדת בקו | מהכותרת. הניסוי נערך במודעות שבמיקומי הפריים (מעל תוצאות החיפוש, ברקע צהבהב).

מטרת הניסיון היא כנראה לתת יותר כוח ומשקל לכותרות המודעות, ולחזק את השפעת שם האתר, המוניטין שלו – ומיתוגו (דבר העלול להחליש את כוחם של משווקי שותפים – Affiliates – המפעילים קמפיינים רבים מאותו הדומיין).

בחלק מהכותרות החליטו בגוגל לא להוסיף את שם הדומיין, אלא לצרף את שורת המודעה הראשונה אל הכותרת, כדי לקבל כותרת ארוכה יותר.

למה? ימים יגידו.

בינתיים אין פרסום רשמי של גוגל בנושא.

מבנה כותרת חדש ב-Google adWords

מבנה כותרת חדש ב-Google adWords

 

5 תגובות
  1. ניר אומר:

    אני ממש נגד הצגת הדומיין בכותרת בגלל מספר סיבות:
    1. אם הביד שלי על ביטוי שמורכב ממילה בעברית ומילה באנגלית- הדומיין יוצג בין לבין ויהרוס את הרצף…
    2. אם הדומיין הוא דומיין בעברית הוא לא יוצג ברור.. מקודד…
    3. אי אפשר לעשות כורת ארוכה… וחבל….

    דיברתי כבר עם 2 נציגים של גוגל ובשיחה העברתי להם את דעתי.. מקווה שיהיה שינוי….

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *