י׳ קורן - תת-מודע, השפעה ושכנוע

איך לגרום לאנשים לעשות מה שתבקשו מהם

[אם לא צפיתם, צפו בוידאו הקודם] אם, בדפי הנחיתה שלכם, אתם מבקשים מהגולשים שלכם לעשות עבורכם משהו (למשל, לקנות את המוצר שלכם, להירשם לניוזלטר שלכם, או למלא טופס פרטים…), אז בוודאי תשמחו לשמוע על הניסוי של הפסיכולוגית אלן לאנגר שהוכיח, שאנשים מוכנים לעשות בשבילכם כל מיני דברים – אם רק תדעו איך לבקש זאת מהם.

אם אתם רוצים לדעת עוד על איך להשפיע על גולשים באתר שלכם לקנות מכם, או לעשות עבורכם משהו, אני ממליץ לכם לבדוק את ההרצאה "סודות הכתיבה השכנועית" – איך להפוך גולש ללקוח.

11 תגובות
  1. י' קורן אומר:

    אסף, כן בהחלט. לחץ על הלינק ותגיע לאתר שלה. שם תוכל לראות לשונית לבלוג שלה.

  2. ישעיהו ריב אומר:

    תודה י',
    חשדתי שזו התופעה, אבל קיצוניות כזו, ש-93% מהנסיונות שנעשים עם סיבה לכאורה זוכים בתשובה חיובית, אני פשוט הולך ליישם את זה בפוסט / וידאו / דף נחיתה הקרוב שאעשה.
    ושוב תודה

    ישעיהו

  3. אמיר אומר:

    צפיתי בוידאו והאמת היא ,שלא קיבלתי את התחושה ששכנעת אותי כי מדובר ברעיון מבריק, אלא ברעיון אינטואיטיבי ונדרש בבסיס המקרה.
    גם וידאו כזה צריך לתת טעם של עוד ולהכניס בו אלמנטים(גם אם הם לא תמיד קיימים)שיווקים
    זוהי ביקורת בונה ולא הורסת..
    תודה,אמיר.

  4. י' קורן אומר:

    אמיר, אני לא יודע אם זה רעיון מבריק או אינטואיטיבי, אבל אני מקווה שמהיום תתחיל ליישם אותו בפניות שיווקיות שאתה בונה.

  5. אוננות אינטלקטואלית אומר:

    מעניין מה היה קורה אם הפסיכולוגית הייתה מנסה את הטריקים הללו בישראל; ולא בתור למכונת צילום, אלא בסופרמרקט או בסניף דואר. אני מבטיח חגיגית – לא 90% ולא 20%.

  6. וידאו טיפ - אלי כהן אומר:

    היי י.
    אהבתי, אפילו "סיבה" לא הגיונית :)
    בסמינר לשיווק האחרון (2012) שאלתי את ארמנד מורין בדיוק על הנושא הזה, אם לכתוב קודם את הסיבה או קודם את ההנעה לפעולה, כלומר:
    לחץ על הכפתור כדי ל….
    או: כדי ל… תלחץ על הכפתור
    המלצה שלו: קודם ההנעה לפעולה ואח"כ הסיבה, כי מנסיון ומחקר עולה שאחוז התגובות (המרה) גבוה יותר.

    אלי כהן – וידאו טיפ
    "עוזר לך להפוך את הידע לכסף!"
    http://Video-Tips.TV

  7. וידאו טיפ - אלי כהן אומר:

    היי י.
    אהבתי, אפילו "סיבה" לא הגיונית :)
    בסמינר לשיווק האחרון (2012) שאלתי את ארמנד מורין בדיוק על הנושא הזה, אם לכתוב קודם את הסיבה או קודם את ההנעה לפעולה, כלומר:
    לחץ על הכפתור כדי ל….
    או: כדי ל… תלחץ על הכפתור
    המלצה שלו: קודם ההנעה לפעולה ואח"כ הסיבה, כי מנסיון ומחקר עולה שאחוז התגובות (המרה) גבוה יותר.

    אלי כהן – וידאו טיפ
    "עוזר לך להפוך את הידע לכסף!"

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *