מאמרים


לקט דל (ולא בהכרח מייצג) של מאמרים שכתבתי במהלך השנים האחרונות:

 


עשרת הדברות (ועוד עשר - חינם) לכתיבת טקסט פרסומי משכנע, יעיל ואפקטיבי

יש בוודאי זיליון טקסטים שנכתבו למודעות מכירה, ע"י זיליון קופירייטרים, שלכל אחד שיטות ודרכים משלו. ועדיין לכל הטקסטים הטובים יש מרכיבים זהים.
עשרים הדברות לכתיבת קופי פרסומי משכנע ואפקטיבי | למאמר >>>

גם בכתיבה שיווקית באינטרנט – האורך קובע!

בכל מה שנוגע לכתיבה שיווקית ופרסומית – תמיד לימדו אותנו לקצר, לתמצת, לרכז.
כמה יותר קצר – ככה יותר טוב.
זה נכון מאוד בעולם האמיתי, שם בחוץ. באינטרנט, לעומת זאת – המצב שונה לגמרי. | למאמר >>>

זכר או נקבה... או שניהם...

כותב / כותבות טקסט ומתלבטים / מתלבטת אם לפנות לקוראת / קוראים בזכר או בנקבה? ביחיד או ברבים?
אתן / אתה לא היחיד / יחידות! | למאמר >>>

גוגל - אליל העולם החדש

אם חשבתם שעבודת האלילים פסה מן העולם, ושאנשי ההי-טק של העידן הדיגיטאלי הם ציניים מדי ומתוחכמים מדי מכדי להאמין ולעבוד בדבקות אלילי שקר... תחשבו שוב!
קבלו את אלוהי העולם החדש – גוגל! (ריספקט). | למאמר >>>

איך להרוס שלט חוצות? (וגם את הפרסומאי שלך)

הפרסומאי שלך מציג לך סקיצה של שלט חוצות?
אתה יכול במספר צעדים פשוטים, להרוס את עבודתו, למרר את חייו, ולהפוך שלט חוצותמבריק לעוד פסל רחוב יקר ומיותר - והכל במו ידיך. | למאמר >>>

אתר האינטרנט שלך הוא בעצם... מכונה. האם הוא עובד?

לכל אתר אינטרנט יש מטרה. הוא צריך לעשות משהו, לייצר. בדיוק כמו מכונה. הבה נבדוק האם הוא עובד. | למאמר >>>

 


יוד קורן - פירסום, אינטרנט, שיווק, בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים